ח"כ ישראל כץ: "היהדות היא הבסיס לקיומנו כעם והתקדמותה של ישראל"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ ישראל כץ: "היהדות היא הבסיס לקיומנו כעם והתקדמותה של ישראל"

    שר האוצר לשעבר ישראל כץ בריאיון ל"מהדורה המרכזית" תוקף את התנהלותו של ליברמן ואומר, "כמו גדולי האנטישמים מאשימים את היהודים בבעיות בטענה של הצלת המולדת". על שכר המינמום: "עניין מורכב". על הכאוס בממשלה: "אין באמת מחנה משותף מלבד אנטי ביבי"

    צילום: פלאש 90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לשעבר ישראל כץ התראיין הערב (שני) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת איתי גדסי והתייחס ליוקר המחייה שגואה ומאמיר כל העת מאז הטלת המיסים של ליברמן, "התוכנית הזו היא לעד לרש, הרי לפני כמה חודשים העבירו תקציב דו שנתי ופתאום זה לא מספיק, מה קרה? ליברמן הטיל מיסים וזה הביא לזינוק חד במחירים לציבור".

    כץ מוסיף ותוקף את התנהלותו של ליברמן, "התקציב לא פוטר כלום, המחירים במשק מזנקים, מטיל מיסים ולא נותן פיצוי אוביקטיבי. גם פלאפל אי אפשר לקנות, הוא מנסה להפיל את הכישלון שלו על הציבור החרדי".

    כץ הסביר את הגורם לזינוק במחירים, "המשק מזנק מעל 8% צמיחה, האבטלה ירדה והתל"ג עלה השארנו משק במצב מצויין. אבל לליברמן היו צרכים פוליטיים והוא היה צריך להטיל מיסים שגרמו לזינוק נרחב בכל מוצרי צריכה".

    כץ ציין כי בכוהנתו כשר אוצר הוא ניהל את משרד ולא ניהלו אותו הפקידים, "אני הוזזתי ראש אגף תקציבים שרצה לתקוע את העזרה הקריטית לציבור, במקביל ניהלתי דיונים לגבי כל התחומים במשק בכדי ליצור תחרות, ובינינו המון דברים שכיוונתי את המדיניות שלהם, כמו בתחבורה, בנמלים שהקמנו והמשכתי למערכת הבנקאית, מה הבעייה? ליברמן לקח את הדברים הללו והגיש חוקים, מה שבטוח שהוא יעשה זה לקחת את המיסים. מי שרוצה שינוי חייב להיאבק ולא לחשוש מהגופים הגדולים".

     



    0 תגובות